jueves, abril 18, 2019

Esborranys de la vida

Hola bloc, avui he tornar desprès de quasi quatre anys sense fer cap entrada i deu n'hi do els canvis que hi han hagut durant aquest temps.

Tenim polítics a la presó d'altres que van fugir, per no ser empresonats i tota una societat esmeperduda i garrativada, sense saber gaire bé com s'ha arribat fins aquí.

D'altra banda i parlant de coses importants, el meu fill gran se'n va anar de casa a viure primer sol, amb d'altres companys, i ara amb parella, i el petit sembla que està trobant el seu lloc a la societat. A més a casa tenim el Kai un nou amic fidel i amic. Pel que fa al meu fill gran també han ampliat família amb la Gin una goseta maltractada i que segur que amb l'ajut del meu fill i de la seva companya se'n sortirà.

Aquest any pel que fa a viatges hem estat a Amsterdam i com no a la meva gran i estimada Londres.

El viatge darrer però aquest cop l'hem fet no amb els meus fills sinó amb la meva germana petita i com que no havia estat mai a Londres a estat un plaer tornar a ensenyar-li i de pasada a redescobrir una ciutat plena de vida i de racons.

No hay comentarios:

Bon Nadal i feliç any 2009 Un Nadal diferent, així és almenys com he passat aquestes festes i la veritat és que encara no estic del tot ...