jueves, agosto 28, 2008


Demà per la tarda començo la meva segona part de vacances, si vacances. És guai, pensar que mentra la gent està pensant en tornar jo me'n vaig. A on? a Palamós, a la Fosca concretament, a pasar dues setmanetes de descans i de recarregar piles, espero que el temps ens respecti mínimament.
El menu, que tinc pensat serà força tranquil, mati platgeta, migdiada i passeig pels camins de ronda, piscina i sopar. Entremig llegir alguna cosa i preparar el llibret de Vacances que aquest any és sobre Londres, on vaig ser-hi dues setmanes a mitjans de juliol.
A veure si me'n porto la càmera de fer fotografíes i en faig de maques per penjar en el Picassa.
En fi estic que no veig el moment de transmutar-me i possar cara de festa, je.
Apa, ànim als que tornen i felicitats els qui comencin.

No hay comentarios:

Bon Nadal i feliç any 2009 Un Nadal diferent, així és almenys com he passat aquestes festes i la veritat és que encara no estic del tot ...