miércoles, septiembre 24, 2008




Festa de la Mercè, festa de Barcelona, per celebrar-ho he fet espaguetis gratinats i pollastre amb bolets i una picada. Les meves cuines els encanta als meus. I donat que ahir el meu fill gran va patir una luxació al braç i el tinc tris pels quinze dies que no podrà moure el braç i per tant no podra entrenar al CB Coll de Bàsquet, els meu apat el farà passar una estona agradable...




Bé el dissabte vàrem anar a Solsona i varem fer el partit i vam guanyar, va costar perquè els del CB Solsona jugaven força brut i de fet el meu fill es va emportar un fort cop al llavi, però vam guanyar i això és important per la moral d'un equip on més de la meitat no havien jugat mai junts i això es notava força, però bé vam acabar exibint millor bàsquet que els de Solsona i vam guanyar.


El petit ja ha Començat el nou curs a Artsplastika, on aprèn a dibuixar manga, ja és el segon any i la veritat és que se li nota.


Bé que tingueu una bona festa de la Mercè i els qui no són de Bacelona, que tingueu un bon dia de curro.
En fi, he penjat unes fotos de la població de Solsona a Picassa, espero que agradin a tothom.




;) malaltsxbasquet

No hay comentarios:

Bon Nadal i feliç any 2009 Un Nadal diferent, així és almenys com he passat aquestes festes i la veritat és que encara no estic del tot ...