jueves, abril 12, 2012

AVUI POT SER UN GRAN DIA

Avui pot ser un gran dia. Si, ho afirmo. Estic cansat dels corbs que s'han instal·lat a la vora i que no ens deixen , o millor, no volen que siguem feliços.

Des d'aquí ho dic i afirmo ho vull ser malgrat tot. Ser que el món hi juga en contra, que la lògica ho diu i que fins i tot el dia no acompanya. Però si el món vol ser gris i trist perquè jo ho he de ser, perquè tu ho has de ser?. Crec que no que el bonisme és bo, que el pensar en un món millor és bo i que la gent és guapa també és cert. Que desprès de l'hivern bé la primavera i desprès l'estiu. Que els infants estimen als pares que els vells tenen una mirada carregada de tendresa.
Que les dones exciten els amors romàntics i que un bon llibre és capaç de portar-me a móns nous i fantàstics.

Que avui és el primer dia, com ho va ser ahir i ho serà demà. Que els errors ens ensenyen i que les absències ens esperonen.

Que dic no a creure en el final que tot és un principi i que tu i jo tenim poder.

És per tot això i molt més que avui vull ser feliç i demà també i que em conjuro per intentar-ho cada dia perquè es l'única manera de guanyar i no fer-te mal perquè jo sóc jo i de fet tu i jo som dos i ell fem un mar de somnis que omplen aquest món blau i demà estiu i avui primavera.  

No hay comentarios:

Bon Nadal i feliç any 2009 Un Nadal diferent, així és almenys com he passat aquestes festes i la veritat és que encara no estic del tot ...